Trainer Adilson da Silva

Trainingstijden

dinsdag 19.00 – 21.00 uur
donderdag 19.00 – 21.00 uur

Trainers

Adilson da Silva  T 0651754299    T 0651 754299 Mail Adilson
Assistent: Ali Shugul                        Mail Ali
Assistent: Pauline van Donkelaar           
Assistent: Reinier Schep                          Mail Reinier

Bij de groep van da Silva is  lopen met plezier erg belangrijk: “In mijn team heb ik 20 gedreven atleten die onder mijn trainingsmethode het beste uit zichzelf willen te halen”. Wil je je record breken en toch met plezier blijven lopen, dan ben je van harte welkom om bij de groep van da Silva te komen trainen. Voor meer informatie zie de tabel met richttijden. De groep is gemengd: mannen, vrouwen, lopers van 5 km, 10 km en marathon lopers.

 

Wij trainen gevarieerd, van baan- weg tot bostraining(inclusief heuveltraining) en in de winter leggen we de nadruk op regionale en nationale cross wedstrijden.

In het voorjaar ligt de focus op de marathon van Rotterdam en op weg naar Rotterdam doen we mee aan de verschillende nationale wegwedstrijden, zoals Nk10 en 30km Schoorl en CPC in den Haag.

Voor de afwisseling en variatie in trainingen wordt het op de dinsdag op de baan(intensief), donderdag op de weg(extensief) en in het weekend fartlek training aangeboden. De bostraining is vaak op onverharde padden en de locatie varieert tussen Lage Bergse bos en Skiberg. Dit is afhankelijk van de doel van de training.

In de zomer ligt het accent op snelheid en er worden voorbereidingen getroffen voor de baanwedstrijden. De afstanden variëren van 800m, 1000m 1500m, 3000m, 5000m tot 10.000m.

Wij werken op basis van een jaarplan en de groep krijgt elke maand een trainingsschema. Als trainer begeleid ik gericht de leden van de groep bij alle trainingen en wedstrijden.

Ook de “thuistrainingen” worden door mij geanalyseerd via Strava of Garmin. Als trainer laat ik me versterken door twee enthousiaste assistent trainers.

Wij organiseren een keer per jaar een trainingsweekend (meestal in Papendal), een gezellig etentje met de groep of een BBQ- moment tijdens het Ekiden. Mooie gelegenheid om met elkaar de geweldige prestaties te vieren en het heeft een meerwaarde voor de groepsvorming.

Ik vind belangrijk als trainer om de actuele prestaties van de atleten op social media te publiceren, bijvoorbeeld via FB of Instagram. Dit zorgt voor zichtbaarheid en bekendheid van de groep. Onze groep van top atleten wordt gevolgd door duizenden fans.

 

 

 

Wanneer kan je mee?
In de tabel hieronder staan de tijden van onze wedstrijd/prestatie lopen:

5km D  < 19 min
  H < 17.30 min
10km D< 40.00 min
  H < 36 min
Halve Marathon D < 1.28 min
  H < 1.22 min
Hele Marathon D  < 3.15 min
  H < 2.55 min