Trainer Rob van Kempen

 

Trainingstijden

dinsdag 19.00 – 20.30 uur
donderdag 19.00 – 20.30 uur
zondag 09.00 – 11.00 uur

 

 

Trainer Rob van Kempen

010 4503254

Mail Rob

 Doel 

Het lopen van 5 km wedstrijden in de zomer tot en met een marathon.

Buikspieren 

Aan het einde van de training worden telkens buikspieroefeningen gedaan, om de core te versterken.

trainingsschema

Het trainingsschema is gebaseerd op het lopen van wedstrijden tot en met marathon.

karakter van de groep

Het is enerzijds een  groep zeer ervaren lopers , die nog steeds fanatiek trainen, en het leuk vinden hun ervaring over te brengen. Anderzijds een groep jongere lopers, die hier van profiteren en graag wedstrijden lopen.

De trainer besteed veel aandacht aan een goede loophouding.

Een deel van de groep mag graag na afloop samen wat drinken.

Tijdens de training is het niet alleen serieus trainen, maar de humor is ook heel belangrijk.  Er is zelfs een eigen reporter die bijna live verslag doet in de (gesloten) Facebookgroep. Ook verder is de sociale samenhang heel belangrijk in deze groep. De groep staat zeker open voor nieuwkomers.

 

 

In de tabel hieronder staan de tijden van onze wedstrijd/prestatielopen.

5km

D 21-22 min

 

H 19-20 min

10km

D 44-47 min

 

H 40-43 min

Halve Marathon

D 1.36-1.42 min

 

H 1.28-1:.35 min

Hele Marathon

D 3.30-3.45 min

 

H 3.10-3.25 min

 

Groepssamenstelling
Ongeveer 30 personen.